dimecres, 6 de juliol del 2016

“Bars”, de Carme Moreno

“Bars”, de Carme Moreno (fragment): Aquella nit vaig gaudir com un porc. Les dones del carrer em fascinaven. Em donaven moltes més coses que no pas la meva dona de veres, n’Antònia. Ens havíem convertit en un matrimoni malvengut i el sexe amb ella ja no era res nou. Aquella nit fou especialment divertida. Na Titi va acabar fent-se una ratlla de cocaïna damunt la meva panxa. La qual, per cert, amb els anys m’havia crescut. Tot havia anat de meravella fins que va arribar l’hora de pagar l’habitació de l’hotel. Quan vaig passar la targeta Visa de l’ajuntament, em denegaren l’operació. «Invàlida», em va dir sense mirar-me la recepcionista, que observava de reüll i amb mala cara na Titi. -- “Bars”, de Carme Moreno, dins del número 67 de “La lluna en un cove”, revista literària.