dijous, 9 de maig del 2013

Rosa Nebot i Carrió

Rosa Nebot i Carrió (Barcelona, 1934). He escrit narració curta i tinc dues novel·les publicades: “Fang i llimones” (Columna) i “Després de l’hivern” (Gregal). Sóc mestra de català i he treballat com a professora en el  reciclatge de català pera mestres i professors de l’ICE de la UPC i a l’ensenyament de la nostra llengua a adults, cosa que encara faig. També m’he dedicat a la correcció de textos. Vaig treballar com a assessora tècnica al Consorci pera la Normalització Lingüística fins a la meva jubilació. Sóc coautora del llibre de text “Curs de llengua catalana”, nivell D, publicat per Edicions Castellnou. Vaig reprendre l’activitat literària que havia encetat en la meva època juvenil un xic tard, quan la vida laboral i les obligacions familiars em van deixar més temps lliure. Sóc mare de tres fills i àvia de quatre néts. -- En el número 47 de "La Lluna en un Cove" he col·laborat amb el relat "La vella vagagunda".