dissabte, 18 d’agost del 2012

Carme Moreno

Carme Moreno. Vaig néixer a Selva (Mallorca) l’any 1979. Som llicenciada en Periodisme per la Universitat Autònoma de les Illes Balears. En aquest moment, treball com a periodista a la Ràdio Autonòmica de les Illes Balears (IB3). Anteriorment, he treballat a premsa escrita i he elaborat alguns guions pera televisió. Fa dos anys que dedic bona part del meu temps lliure a la narrativa. En aquest moment, escric relats, però també tenc en ment acabar una novel·la sobre la vida d’un senegalès que fa uns anys va arribar a Mallorca. És una història de superació personal que m’ha ensenyat moltes coses i em fascina. M’agrada escriure sobre temes socials, sobre l’Àfrica i sobre personatges que siguin molt humans. Moltes vegades llegir un diari, escoltar algun comentari de cafè o mirar alguns reportatges de TV em dóna noves idees que acaben plasmades sobre el paper. Aquest estiu he posat en marxa el blog “racodellibertat.wordpress.com”. Un dels meus darrers grans descobriments és l’escriptora Lorrie Moore. En "La Lluna en un Cove" (núm. 41) he publicat el relat "Entre Suzanne i els ansiolítics".