dijous, 29 de desembre del 2011

Noemí Damont

Em dic Noemí Damont Pujol (Mimí). Vaig néixer a Barcelona l’any 1973. Vaig cursar els estudis de Filosofia a la Universitat de Barcelona. M’agrada la literatura i també la música. Un dels meus autors preferits és en Pere Calders, però també m’agraden la Carson MacCullers i la Patricia Highsmith (“El talento de Mr. Ripley”). De sempre m’ha agradat llegir, i de mica en mica m’he aficionat a escriure. En part, escric per a recordar coses boniques, per a aclarir-me pensant, i, sobretot perquè m’agrada inventar històries. Estic apuntada a un taller d’escriptura on cada setmana hem de complir una consigna. És una manera de compartir el que escric amb altres persones aficionades i aprendre els uns dels altres i anar millorant. També he publicat escrits a la web amb el pseudònim Mimí. En "La Lluna en un Cove" (núm. 35) he publicat el relat "De tot cor".