divendres, 1 de juny del 2012

Consol Rull

Em dic Consol Rull, vaig néixer a El Catllar, un poble prop de Tarragona l’any 1956. Sóc pedagoga i treballo des de fa molts anys de mestra en una escola d’educació especial. He escrit tres contes que vaig portar a la impremta en el seu moment i que han arribat al meu cercle proper. No tinc obra publicada. En general m’interessen les diferents vessants de l’art i la cultura, i m’agrada estar al dia i gaudir-ne. La meva passió és la literatura i autors molt importants pera mi, que m’han acompanyat molt de temps són: C. Martín Gaite, Montserrat Roig, A. Muñoz Molina, Paul Auster... Pera mi, escriure és una necessitat, una manera d’intentar aprofundir i expressar les coses que són importants. En "La Lluna en un Cove" he publicat el relat "Paraules pera la Núria" (número 39).