dijous, 26 d’abril del 2012

Joan Calsina

Joan Calsina. Vaig néixer a Sabadell el 1983. Sóc llicenciat en Humanitats i Màster en Ciències de l’Antiguitat i l’Edat Mitjana. També vaig estudiar el Grau Superior de Música a l’ESMUC i, actualment, estic cursant el Màster en Creació Literària de la Universitat Pompeu Fabra. Professionalment m’he dedicat sobretot, per circumstàncies de la vida, a l’ensenyança musical. Tot i això, mai no he deixat d’escriure i de llegir compulsivament. Afortunadament, la passió per la literatura m’ha acompanyat durant tota la vida, des de ben petit, des que tinc memòria. De fet, avui en dia, escric i llegeixo més que mai, de vegades de manera obsessiva. La meva il·lusió és trobar una feina relacionada, de manera més o menys directa, amb el món de l’escriptura i la literatura. Alguns dels autors que més m’han marcat han estat, entre d’altres, Hemingway, Kerouac, Hesse, Asimov, Salvat-Papasseit i Pau Riba. En el número 38 de “La Lluna en un Cove” col·laboro amb el relat “Les petites coses”.