divendres, 20 de gener del 2012

Posem en marxa la campanya "Jo també dic ALLAVÒRENS"

"La Lluna en un Cove" posa en marxa la campanya "Jo també dic ALLAVÒRENS" pera reivindicar el reconeixement d'aquesta forma usada en l'àmbit oral i col·loquial. El nostre company "El Punt Vol·lat" ha dissenyat unes enganxines que podreu usar lliurement pera disseminar-les per la xarxa i fer així reivindicació d'aquesta forma lingüística que a hores d'ara, injustament, encara no és present en cap diccionari normatiu de la nostra llengua. Les enganxines tenen tres dimensions: petita, mitjana i alta. Feu clic en la que més us interessi i descarregueu-la o enllaceu-la en les vostres pàgines, blogs, o perfils de les xarxes socials.


Jo també dic "ALLAVÒRENS" (enganxina petita):


Jo també dic "ALLAVÒRENS"
(enganxina mitjana, feu clic pera ampliar):

Jo també dic "ALLAVÒRENS"
(enganxina alta resolució, feu clic pera ampliar):