dimecres, 20 d’abril del 2011

Jordi Moreno

Jordi Moreno Crespí (Torelló, 1985). Tot i que vaig estudiar Disseny i Producció Editorial, ara mateix treballo de carter; reparteixo multes, factures, i quilos de publicitat ensobrada pels carrers d’un barri mig adormit. Des de fa uns mesos, dedico les estones lliures a estudiar Humanitats, a distància. Des de fa anys (des que en tenia nou, penso de vegades, tot i que tan sols és un número a l’atzar que supleix el dubte) dedico algunes hores al mal vici d’escriure, que en molts casos, com el meu, no és més que una extensió del vici de llegir (però, en tot cas, el més sa entre tots els meus vicis). Durant l’etapa escolar em vaig atipar de premis literaris, però, un cop abandonat l’institut, la ratxa de guardons va entrar en una sequera només trencada en una ocasió, fa un parell d’anys: Primer Premi d’Assaig Independentista; Dux Editorial, 2009). També col·laboro al setmanari «Torelló» i he format part de diversos col·lectius locals de caire cultural i/o polític. No sóc lector de cap gènere concret; sempre m’he decantat per les lectures que pequen d’inclassificables. En La Lluna en un Cove he publicat (núm. 28) La identitat col·lectiva